اینترنت رایگان همراه اول💖

اینترنت رایگان همراه اول

اینترنت رایگان همراه اول را به سادگی به دست آورید. در این مقاله قصد داریم به شما روش های عالی برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول به صورت ویدیوی و تصویری آموزش بدهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

آموزش ویدیوی نحوه دریافت اینترنت رایگان همراه اول

در ویدیو بالا سعی کردیم که به شما صورت ویدیوی همه چیز را آموزش بدهیم. اما اگر قصد ندارید ویدیو را مشاهده کنید. ما برایتان همه چیز را به صورت متنی و تصویری نیز آموزش داده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

چندین روش برای دریاقت اینترنت رایگان همراه اول وجود دارد، که ما در ابتدا سعی داریم روش اصلی و جذاب را به شما آموزش بدهیم و در ادامه نیز به آموزش سایر روش ها خواهیم پرداخت.

روش شماره یک 

30 هزار تومان شارژ رایگان دریافت کنید! و سپس با آن بسته اینترنتی بخرید. چطور است؟ اگر موافقید در ادامه با ایرانی وب همراه باشید.

برای دریافت این هدیه باید یک سری به اپلیکیشن اوانو بزنیم. و در آن کارهای را انجام بدهیم که در نهایت به 30 هزار تومان هیده نقدی برسیم.

اگر قصد دارید این آموزش را به صورت اختصاصی با آموزش ویدیوی و تصویری مطالعه کنید و به این 30 هزار تومان برسید پیشنهاد میکنیم که به صفحه آموزش دریافت اینترنت رایگان در ایرانی وب سر بزنید.

اما به صورت خلاصه در ادامه این روش را برایتان آموزش می دهیم.

  1. اپلیکیشن اوانو را نصب کنید.

 

در زیر برای شما راه های برای دانلود این برنامه + لینک دانلود  قرار دادیم تا به سادگی بتوانید اوانو را دانلود و نصب کنید.

  1. دانلود  برنامه اوانو  کافه بازار
  2. دانلود برنامه اوانو مایکت
  3. دانلود برنامه اوانو گوگل پلی

2. سپس هنگام ثبت نام شماره موبایلی را وارد کنید که تابحال با آن در اوانو ثبت نام نکردید

3. یک کد تایید برای شما ارسال می شود آن کد را وارد کنید.

4. از شما پرسیده می شود که اگر معرف دارید کد معرف اوانو ایشان را در برنامه وارد کنید.

( نکته مهم:  اگر کد معرف کسی را بزنید اوانو به شما 2000 تومان هدیه نقدی می دهد، اما اگر این کار را نکنید پس از ثبت نام این 2000 تومان را از دست خواهید داد. میتوانید کد معرف وارد نکنید اما به شا قول می دهم که پشیمان خواهید شد)

در زیر بنابر درخواست کاربران محترم ایرانی وب برایتان کد معرف اوانوی را قرار دادیم که اگر در هنگام ثبت نام در برنامه از آن استفاده کنید 2000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد.

کد معرف اوانو  09226012920

5. تبرییییییییییییییییییک میگویم. توانسته اید مرحله اول را به اتمام برسانید و به مبلغ 2000 تومان برسید. اما در ادامه به شما آموزش می دهیم که 28000 تومان بعدی را بدست آورید.

شما میتوانید در ادامه در این صفحه آموزش را مشاده کنید و یا از طریق لینکی که در بالاتر برایتان قرار دادیم به یادگیری نحوه دریافت آن 28000 تومان بپردازید. اما پیشنهاد میکنیم که از طریق آن به یادگیری بپردازید زیرا در آن صفحه بریا شما به صورت اختصاصی و ویدیوی آموزشی تهیه کرده ایم.

اما شاید تمایل داشته باشید در ادامه آموزش در همین صفحه باشید. که ما به تصمیم شما احترام می گذاریم و در ادامه به صورت خلاصه همانند قبل به آموزش نحوه دریافت این 28000 تومان خواهیم پرداخت.

6. هر سیمکارت مساوی است با 5000 تومان پاداش نقدی.

بله درست خواندید. هر سیمکارت به غیر از آن سیمکارتی که در ابتدا در اوانو ثبت نام کردید برای شما میتواند یک شارژ 5000 تومانی باشد. زیرا اوانو اعلام کرده است که به هر کسی که کد معرف اوانوی خود را به دوستانش بدهد و آ«ها با موفقیت در اوانو ثبت نام کنند مبلغ 3000 تومان پاداش می دهد آن هم به صورت نامحدود. اما 2000 تومان بعدی نیز برای همان سیمکارتی است که در اوانو ثبت نام میکند.

پس در نتیجه شما قطعا در خانواده سیمکارت های فراوانی دارید. یا خودتان یا عزیزانتان فقط کافیست اپ را حذف کنید و دوباره نصب کنید تا این بار در بخش کد معرف شماره اول خود را بزنید و هم 2000 تومان برای سیمکارت دوم و هم 3000 تومان برای سیمکارت اول دریافت کنید.

خوب این که 5000 تومان شد! پس 23000 تومان مابقی چی؟

بسیار ساده است به سراغ سیمکارت های سوم الی هفتم در خانواده خود بروید. اما اگر سیمکارت دیگری برایتان باقی نماند به دوستان تان این روش را یاد بدهید تا با این کار آنها برای سیمکارت اولشان 2000 تومان و شما نیز 3000 تومان به اعضای هر دوست پاداش دریافت کنید.

حالا به این مبالغ دریافتی میتوانید هر کدام از بسته های موجود را رایگان بگیرید و از اینترنت رایگان همراه اول لذت ببرید.

در ادامه با ما همراه باشید تا روش های جذاب دیگری را برایتان آموزش بدهیم تا بتوانید اینترنت رایگان همراه اول بیشتری بدست بیاورید.

( بزودی ) ( ادامه دارد…)

Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 4.7]

1 دیدگاه در اینترنت رایگان همراه اول💖

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد