کد تخفیف نت افراز

کد تخفیف نت افراز

کد تخفیف نت افراز برای خرید هاست و دامنه و روش های دریافت تخفیف از شرکت نت افراز را در این برگه بخوانید. یعنی برگه کد تخفیف نت افراز در سایت ایرانی وب دات کام.

کد تخفیف نت افراز

UC564TTB

کد تخفیف 12 درصدی نت افراز

UC564TTB

 

کد های تخفیف نت افراز

کدهای تخفیف نت افراز را در زیر می توانید مشاهده بفرمایید.

 

کد تخفیف 10 درصدی نت افراز

 

UC186PGV

کد تخفیف 11 درصدی نت افراز

UC521VLR

کد تخفیف 12 درصدی نت افراز

UC564TTB

کد تخفیف نت افراز امروز

اگر به دنبال کد تخفیف نت افراز امروز ویژه امروز هستید باید به شما بگوییم برای امروزی که در حال نگارش این برگه هستم در حال حاضر فقط کد های تخفیف بالا وجود دارد.

اما در گاهی اوقات مانند عید نوروز و یا شب یلدا شرکت نت افراز تخفیفات عالی و شگفت انگیزی در صفحه اصلی خود برای تمام مشتریانش منتشر می کند، تنها کافیست در این ایام برای دریافت کد تخفیف نت افراز به سایت نت افراز مراجعه بفرمایید.

کد تخفیف نت افراز هاست

کد های زیر برای خرید هاست با تخفیف 12 درصدی از شرکت نت افراز می باشد.

UC186PGV

UC186PGV

کد تخفیف نت افراز دامنه

در حال حاضر 27 مهر 1401 که در حال نگارش این برگه می باشم، با توجه به تحقیقاتی که انجام نموده ام هیچ کد تخفیفی برای خرید دامنه از نت افراز نیافتم. اما اگر روزی به کد تخفیف نت افراز برخورد کنم، شاید آن را در این صفحه اگر یادم بیاید و حالش را داشته باشم قرار دهم.

نت افراز تخفیف

اگر به دنبال نت افراز تخفیف هستید تبریک می گوییم در پاراگراف های قبلی تعدادی کد تخفیف نت افراز برای شما قرار داده ایم. در هنگام خرید هاست و یا دامین از شرکت نت افراز در مرحله پرداخت کافیست در بخش کد تخفیف ، کد های تخفیفی را که در بالاتر برای شما قرار داده ایم را وارد کنید تا از تخفیفات شگفت انگیز بهرمند شوید.

;n jotdt kj htvhc

این واژه را زمانی می بینید که در گوگل بخهواهید جستجو کنید کد تخفیف نت افراز اما کیبورد شما انگلیسی باشد.

برای این آن را اینجا قرار دادم تا بدانید همه جوره برای اینکه بتوانم به شما یاری رسانم در حال تلاشم.

شماره تماس نت افراز

با نت افراز تماس بگیرید.

پشتیبانی نت افراز

دو راه برای دریافت پشتیبانی در شرکت نت افراز وجود دارد:

  1. تماس با نت افراز که در پاراگراف بالا در همین برگه شماره تماس این شرکت را در اختیار شما قرار دادیم.
  2. ارسال تیکت پشتیبانی  ( برای این کار پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت نت افراز کافیست در منوی سایت بر روی گزینه ارسال تیکت پشتیبانی کلیک کنید تا بتوانید مشکل خود را مطرح کنید ) ( نت افراز تیکت )

نت افزار چطوره؟

خوب حالا بریم سر بررسی شرکت نت افراز ، اگر میخواید بدونید نت افراز چطوره با من همراه باشید.

شما الان در وبسایت ایرانی وب دات کام هستید ، این سایت در سرورهای شرکت نت افراز پشتیبانی میشود. اگر بخواهم دقیق تر بگوییم ما سرویس زیر را برای سایت خود تهیه کرده ایم.

سرویس E2 – ایران

سرویس هاست اشتراکی اقتصادی – ایران

من به شخصه از شرکت های هاستینگ مختلفی هاست خریداری کرده ام. برای مثال ایران سرور ، میهن وب هاست ، سی پنل ، سون هاست و غیره ولی در کل از شرکت نت افراز بخاطر ارائه هاست های با کیفیت و ضمنن قیمت های منصفانه بسیار راضی هستم. 

اما اگر در مورد پشتیبانی نت افراز از من سوال کنید باید بگوییم: پشتیبانی متوسطی دارد و عالی نیست. اگر به دنبال پشتیبانی عالی هستید شرکت لیمو هاست را به شما پیشنهاد می کنم اما تضمینی در مورد کیفیت و قیمت های آن شرکت به شما نمی دهم.

در کل باید بگوییم که اگر طراح وب هستید این شرکت سرویس های خوبی ارائه می کند و حتی شرکت ابزار وردپرس هم در سایت خود به صورت علنی از این شرکت حمایت می کند.

کسب درآمد از نت افراز

نکته بسیار مهمی که قصد دارم به شما بگویم این است که من در این برگه کد های تخفیفی را به شما نمایش داده ام که خود نت افراز برای من ساخته بود!

در سایت نت افراز یک بخش وجود دارد با نام بازاریابی.

حالا شما می توانید با ثبت نام در آن بخش وارد سطح یکم شوید و کد تخفیف دریافت کنید و اگر کسی با کد تخفیف شما خرید کنید این شرکت به شما از کل مبلغ خرید هاست پورسانت اعطا می کند.

در گام اول پورسانت شما تنها 1 درصد است!

اما هر چه جلو تر بروید و فروش بیشتری بدست آورید این درصد حتی به 16 درصد هم می رسد.

نکته بسیار حائز اهمیت این است که در بازاریابی نت افراز شما تنها در فرو.ش هاست می توانید کسب درآمد کنید و اگر آن مشتریان شما نسبت به تمدید هاست خود اقدام کنند تا آن جا که من اطلاع دارم سودی به شما نمی رسد.

امیداورم که همیشه پر روزی باشید.

در این برگه سعی کرده ام که به صورت جامع کد های تخفیف نت افراز را به شما ارائه کنم و امیدوارم به مقصود دل خود رسیده باشید. و اگر کمی و کاستی مشاهده کردید به بزرگی خود چشم پوشی کنید.

در خبش نطرات کاربران می توانید انتقادات و یا پیشنهادات خود را برای ما کامنت کنید. حتی می توانید کد های تخفیف بازاریابی خود را نیز منتشر کنید. ما آن ها را تایید می کنیم.

دلیل آن هم فقط این است که به نوبه خود توانسته باشم به شما وبمستر گرامی کمکی شایان کرده باشم. می دانم که شرایط شاید مناسب نباشد اما خوب به عنوان یک همکار تمام تلاش من در ایرانی وب دات کام این سات که به همکاران خود کمک کنم. امیدوارم به دردتان بخورد.

 

فایل pdf این برگه را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دانلود فایل pdf

فایل صوتی این برگه را از قسمت زیر بشنوید!

 

یک دیدگاه در کد تخفیف نت افراز + تخفیف vip 😍

  1. Amir says:

    سلام ممنون که این کد تخفیف نت افراز رو منتشر کردید که ما با تخفیف خوب بتونیم از این شرکت هاست تهیه کنیم.

    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *