کد تخفیف باسلام

جهت دریافت کد تخفیف باسلام ویژه اولین خرید به ارزش 30000 تومان کلیک کنید.

پس از اینکه بر روی لینک بالا کلیک کردید با صفحه زیر رو برو میشوید. برای اینکه بتوانید از کد تخفیف باسلام به ارزش 30000 تومان استفاده کنید مانند عکس در قسمت مشخص شده شماره موبایل خود را وارد کنید.

کد تخفیف باسلام

سپس بر روی گزینه ثبت نام در باسلام کلیک کنید.

حالا با توجه به عکس زیر

کد تخفیف با سلام

یک پیامک حاوی کد تایید برای شما ارسال شده است. لطفا آن اعداد را در بخش کد تایید وارد کنید و سپس بر روی گزینه بررسی کد تایید کلیک کنید.

پس از اینکه شما کد تایید را وارد کردید به صفحه پروفایل خود هدایت خواهید شد و با سلام از شما نام و .. را خواهد پرسید به درستی اطلاعات خواسته شده را پر کنید.

سپس در اعتبار خود مبلغ 25000 هزار تومان مشاهده خواهید کرد که می توانید کالای خود را خریداری کنید و مبلغ 25000 هزار تومان کمتر پرداخت کنید.

امیدوارم بتوانید از این فرصت شگفت انگیز استفاده کنید و توانسته باشید کد تخفیف باسلام را در حساب خود فعال و از این هدیه استفاده کنید.

 

در ادامه به بررسی فروشگاه اینترنتی باسلام می پردازیم. با ایرانی وب همراه باشید.

درباره فروشگاه اینترنتی باسلام

فروشگاه اینترنتی باسلام یک خرده فروشی آنلاین است که تولید کننده محصولات را بدون واسطه به خریدار در سراسر کشور متصل میکند و این امکان را به خریداران می دهد که محصولات ارگانیک از دست خود کشاورز بخرند. غرفه من 

باسلام با امکان ایجاد غرفه برای تمام مردم ایران زمین این امکان را بوجود آورده است که هر کسی در هر جای محصولات خود یا دیگران را به فروش برساند و فقط در فروش 9 درصد کارمزد بدهد!

جالب اینجاست که اکثر کاربران باسلام در هنگام خرید از کد تخفیف باسلام استفاده میکنند اما باسلام فقط همان 9 درصد را از فروشنده دریافت میکند.

جهت دانلود اپلیکیشن غرفه من به گوگل پلی مراجعه کنید.

آدرس باسلام

استان قم پردیسان بعد از میدان علوم روبه‌روی پایانه ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری شرکت توسعه و تدبیر جوامع سلام ( همون باسلام )

قوانین و شرایط استفاده از باسلام

1.طرفین قرارداد

1.1 شرکت باسلام

1.2 غرفه دارن و خریداران

2.موضوع قرارداد

موضوع قرارداد این است که خریدار یا فروشنده میتواند با رعایت قوانین اسلامی و جمهوری اسلامی ایران از باسلام استفاده کند.

3.شرایط عضویت در باسلام

بسیار طولانی است که در این بحث نمیگنجد اگر میخواهید این بخش را بخوانید به سایت بالاسم مراجعه بفرمایید.

مفاد 4 الی 7 قرارد اد نیز بسیار مهم است که نمیاز است اگر قصد راه اندازی غرفه در باسلام را دارید بدانید.

فرصت های شغلی در باسلام

با سلام در صفحه jobs.basalam.com آگهی متخصصانی که نیاز دارد و قصد استخدام آنها را دارد را میگذارد که عموما در حوزه فناوری میباشد. اما سر زدن به این صفحه شاید بتواند به شما یک کار با مزایای خوب معرفی کند. اما باید بدانید که ایرانی وب باسلام را نه رد و نه تایید میکند.

پشتیبانی باسلام

باسلام از چند روش اقدام به پشتیبانی کاربران خود میکند.

  1. چت آنلاین
  2. ایمیل
  3. تماس تلفنی در ساعات اداری 02131075

کد تخفیف باسلام رایتل

با مراجعه به اپلیکیشن رایتل می توانید در طرح ارغونای رایتل من شرکت کنید و از کد تخفیف باسلام نیز بهرمند شودی. این کد تخفیف ها فقط ویژه مشرتیان رایتلی است.

اما به زودی شرکت باسلام با ایرانسل نیز تفاهم نامه خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که کاربران ایرانسلی نیز از تخفیفات مناسب تری بهرمند شوند.

کد معرف باسلام چست؟

شما پس از ثبت نام در باسلام میتوانید با دعوت از دوستان خود به اعضای هر دعوت موفق هدیه ای بگیرید که در بازه های زمانی مختلف میزان این هدیه متغیر بوده است بین 15 الی 35 هزار تومان.

برای استفاده از کد معرف باسلام خود به بخش اعتبار هدهی در سایت و یا اپلیکیشن باسلام مراجعه کنید.

خرید گروهی باسلام

در باسلام می توانید با مراجعه به بخش خرید گروهی از تخفیفات شگفت انگیز استفاده کنید به این صورت که بعضی از محصولات که غرفه داران برای آنها تخفیف قائل شده اند در این بخش نمایش داده میشود و فقط شرط دریافت این تخفیفات واقعا شگفت انگیز این است که به جز شما 1 یا چند نفر دیگر این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنند تا باسلام یک کد تخفیف برای شما و آنها پیامک کند.

چرخونه من باسلام

در باسلام میتوانید با مراجعه بخش چرخونه من هر 24 ساعت یک بار این چرخونه را بچرخانید و یک کد تخفیف باسلام هدیه بگیرید. و در برخی موارد خود بنده نیز اعتبار هدیه 5000 تومانی باسلام دریافت کرده ام.

جایزه بازی باسلام

در این بخش میتوانید هر 24 ساعت یکبار با بازی کردن بازی نقش برگردون یک کد تخفیف هدیه بگیرید. هر چه امتیاز شما در این بازی بالتر باشد کد تخفیف شما نیز بیشتر تر خواهد بود.

در این مقاله سعی کریدم با معرفی کد تخفیف باسلام به شما سعی کنیم که در هنگام خرید از باسلام تخفیف بیشتری بگیرید و در ادامه نیز به بررسی فروشگاه اینترنتی باسلام و راه های دریافت تخفیف بیشتر از باسلام و روش های ارتباط با این شرکت را به شما معرفی کردیم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش کامنت ها برایمان کامنت کنید تا در ارائه خدمات مان به  شما هر روز بهتر شویم.

جهت ارتباط با ایرنی وب می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه  بفرمایید.

ممنونم که تا اینجا همراهم بودی.

با عشق امیرحسین شجاعی مدیر سایت ایرانی وب 💖💖💖