اینترنت رایگان ایرانسل💖

اینترنت رایگان ایرانسل

اینترنت رایگان ایرانسل را با روش های بسیار ساده بدست آورید. ما در ایرانی وب بهتون یاد میدیم چطور دیگه بدون هزینه تا آخر عمر از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید. کافیه که در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش ویدیوی نحوه دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

 

حتما حتما به جای اینکه تا انتهای این مقاله چشمان زیبای تان صرف خواندن این مقاله کنید ، ویدیو را مشاهده کنید. زیرا با دیدن ویدیوی بالا دیگر تا آخر عمر خود از پرداخت هزنیه برای خرید بسته بی نیاز خواهید شد و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت خواهید برد.

اما شاید شما عزیزان قصد مشاهده ویدیو را نداشته باشید. ما تمامی آن چیزی را که در ویدیو به شما آموزش می دهیم را صورت متنی و تصویری برایتان در زیر گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل روش های گوناگونی وجود دارد اما قصد دارید در ابتدا روش مادر و اصلی را به شما آموزش بدهیم و در ادامه آن نیز روش های را که هر چند وقت یکبار می آیند و روزی نیز خواهند رفت را آموزش بدهیم. سعی کنید که از روش اول ابتدا استفاده کنید، سپس به سراغ روش های بعدی بروید.

روش اول

اینترنت رایگان ایرانسل

در این روش به شما یاد میدهیم که چگونه با نصب یک برنامه به مبلغ 27000 تومان برسید و با آن یک بسته اینترنتی 10 گیگابایتی خریداری کنید. اما نکته ای که در این روش وجود دارد در انتهای آموزش به شما یاد میدهیم که نه تنها یکبار بلکه ده ها ار این 27000 تومان را بدست آورید و هر ماه از استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

ما برای این روش یک ویدیو آموزشی اختصاصی تولید کرده ایم. که پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید دست کم یکسال ماهیانه 10 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل داشته باشید به صفحه آموزش دریافت اینترنت رایگان ما بروید ( کلیک کنید ) و آن ویدیو را مشاهده کنید.

اما شاید این کار را علارقم درخواست بنده انجام ندهید. در زیر به صورت خلاصه وار این روش را آموزش داده ایم تا اگر به دلتان نشست سپس به مشاهده ویدوی گفته شده بپردازید.

1.در ابتدا برنامه اوانو را نصب کنید.

برای راحتی شما عزیزان دل ایرانی وب راه های دانلود این برنامه را در زیر برایتان قرار داده است ، که برای دانلود فقط کافیست بر روی لینک های قرار داده شده کلیک کنید.

  1. دانلود و بارگیری اپلیکیشن اوانو از کافه بازار
  2. دانلود و بارگیری اپلیکیشن اوانو از مایکت
  3. دانلود و بارگیری اپلیکیشن اوانو از گوگل پلی

2. پس از نصب برنامه اوانو از شما شماره موبایل درخواست می شود. کافیست آن را وارد کنید و منتظر باشید تا یک پیامک برایتان ارسال شود . کد تایید ارسال شده را در برنامه بنویسید تا به مرحله بعد بروید.

3. در این مرحله که انجام دادن آن کاملا اختیاری است شما میتوانید با استفاده از کد معرف اوانوی دگیران به آن شخص 3000 تومان و به خودتان 2000 تومان شارژ رایگان ایرانسل هدیه بدهید. البته این کار کاملا اختیاری است و اگر از این مرحله رد شوید دیگر نخواهید توانست این 2000 تومان را بدست آورید.

به دلیل درخواست مکرر شما عزیزان ، ایرانی وب برای شما یک کد معرف اوانو در زیر قرار داده است که با وارد کردن آن میتوانید 2000 تومان شارژ رایگان ایرانسل دریافت کنید.

کد معرف اوانو 09226012920

نکته ظریف و مهم: اگر کد معرف را استفاده نکنید این 2000 تومان را دریافت نخواهید کرد.

4. در این مرحله شما آموزش میدهیم که به 25000 تومان شارژ رایگان ایراسل برسید. فقط کافیست که دقیقا مطابق گفته های ما پیش بروید.

دوستان عزیزم هر سیمکارت شما برابر است با 5000 تومان شارژ رایگان! بله درست خواندید هر سیمکارت شما مساوی است با 5000 تومان شارژ رایگان؟ شاید بپرسید که چرا؟

اوانو برای دریافت کاربران بیشترطرحی قرارداده است که به هر عضو جدیدی که کد معرف وارد کند 2000 تومان و به هر کسی که کد معرف او هنگام ثبت نام عضو جدید استفاده شود 3000 تومان پاداش می دهد.

شما می توانید اینبار اوانو را حذف و پس از نصب دوباره اوانو در هنگام ثبت نام شماره دوم خود را وارد کنید و در بخشی که کد معرف میخواهد کد معرف خود را وارد کنید ، با این کار به سیمکارت جدیدتان 2000 تومان و به سیمکارت اولتان 3000 تومان اعتبار تخصیص می یابد.

پس شما با داشتن تنها 5 سیمکارت دیگر در خانواده خود میتوانید به این 25000 تومان برسید. اما اگر قصد دارید به 25000 تومان های بیشتری برسید و یا سیمکارت بیشتری ندارید در ادامه با راه حل اختصاصی ایرانی وب همراه باشید.

به سراغ دوستانتان بروید و به آنها بگوید اوانو را نصب کنند تا 2000 تومان دریافت کنند آنها هنگام نصب کد معرف اوانوی شما را وارد میکنند و شما نیز به اعضای هر کدام از دوستانتان 3000 تومان شارژ رایگان به صورت آنی دریافت میکنید.

واقعا از این روش بهتر مگر وجود دارد که با کد معرفتان بتوانید از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید؟

امیدوارم که این روش را انجام بدهید. اما پیشنهاد میکنم حتما در صفحه ای که در بالتر برایتان لینکش را قرار داده بودیم ویدیو آموزشی و مراحل دقیق را به صورت کامل مشاهده کنید و اینترنت رایگان ایراسنل بدست آورید.

در ادامه به آموزش سایر روش ها می پردازیم.

روش دوم

بزودی…

Click to rate this post!
[Total: 13 Average: 2.9]

یک دیدگاه در اینترنت رایگان ایرانسل💖

    • iranyweb says:

      کلام شما نشان شخصیت شماست لطفا موب باشید.
      این روش رو ما میدونستیم و با دوستان به اشترا گذاشتیم
      اگر شما هم روشی رو می دونید بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد